Wyniki kolejnej ankiety na hot-elle.
Ponad 60% ankietowanych odpowiedziało, że rezerwacji dokonuje poprzez portale rezerwujące. Połowa badanych woli rezerwować telefonicznie, a 33% mailowo.
Dziękuję za udział w ankiecie.
Blog dla wszystkich pasjonatów hotelarstwa. Zapraszam do czytania,dyskusji i wymiany poglądów!
sobota, 23 kwietnia 2011
niedziela, 10 kwietnia 2011
Dlaczego goście są niezadowoleni?
Serwis hotel.info przeanalizował komentarze gości z ponad miliona ocen hoteli i znalazł najczęstsze powody niezadowolenia z usług:
Nie wszystkie problemy naszego obiektu jesteśmy wstanie łatwo zniwelować, np.: wielkość pokoju czy brak parkingu.
Spróbujmy więc wynagrodzić gościom te niedociągnięcia serwując im pyszne, bogate śniadanie. Ważne by nie tylko pamiętać o swoich atutach, ale i nie zapominać o słabych stronach.
- Śniadanie: zbyt wysoka cena śniadania, nieadekwatna do jakości i ilości jedzenia. Za mały wybór. Brak szybkiego donoszenia potraw/nakrywania miejsc dla kolejnych gości. Stare, długo leżące jedzenie;
- Miejsca parkingowe: za wysokie ceny miejsca na parkingu, często również nieprawidłowe informacje w prezentacji hotelu dotyczące dostępności i ceny;
- Hałas: goście rzadziej skarżą się na usytuowanie hotelu w centrum miasta i związany z tym hałas z ulicy, niż na cienkie ściany w pokojach i brak dźwiękoszczelnych okien;
- Wielkość pokoju: nie podobają się małe pokoje hotelowe i ciasne łazienki w hotelach;
- Jakość usług/uprzejmość: na jakość usług nie skarżą sią najczęściej goście z zagranicy. To głównie goście z kraju są niezadowoleni. Źródło: Serwis Informacji Turystycznych PAP
Nie wszystkie problemy naszego obiektu jesteśmy wstanie łatwo zniwelować, np.: wielkość pokoju czy brak parkingu.
Spróbujmy więc wynagrodzić gościom te niedociągnięcia serwując im pyszne, bogate śniadanie. Ważne by nie tylko pamiętać o swoich atutach, ale i nie zapominać o słabych stronach.
piątek, 1 kwietnia 2011
Podwodny Hotel
Podwodny hotel na Fidżi
Poseidon Underwater Sea Resort to superluksusowy hotel głębinowy. Powstaje 15 metrów pod wodą w okolicach prywatnej Wyspy Posejdona na Fidżi. Każdy, kto zechce spędzić czas w Posejdonie (który będzie posiadał również kilka okrętów podwodnych dla gości), będzie musiał zapłacić 15 000 dol. Założycielem hotelu jest Bruce Jones, prezes firmy U.S. Submarines, która na zamówienie buduje łodzie podwodne. Więcej informacji na stronie http://www.poseidonresorts.com/.
Subskrybuj:
Posty (Atom)