niedziela, 10 kwietnia 2011

Dlaczego goście są niezadowoleni?

Serwis hotel.info przeanalizował komentarze gości z ponad miliona ocen hoteli i znalazł najczęstsze powody niezadowolenia z usług:
  1. Śniadanie: zbyt wysoka cena śniadania, nieadekwatna do jakości i ilości jedzenia. Za mały wybór. Brak szybkiego donoszenia potraw/nakrywania miejsc dla kolejnych gości. Stare, długo leżące jedzenie;
  2. Miejsca parkingowe: za wysokie ceny miejsca na parkingu, często również nieprawidłowe informacje w prezentacji hotelu dotyczące dostępności i ceny;
  3. Hałas: goście rzadziej skarżą się na usytuowanie hotelu w centrum miasta i związany z tym hałas z ulicy, niż na cienkie ściany w pokojach i brak dźwiękoszczelnych okien;
  4. Wielkość pokoju:  nie podobają się małe pokoje hotelowe i ciasne łazienki w hotelach;
  5. Jakość usług/uprzejmość: na jakość usług nie skarżą sią najczęściej goście z zagranicy. To głównie goście z kraju są niezadowoleni. Źródło: Serwis Informacji Turystycznych PAP
Wyciągając wnioski z tego badania dbajmy o to, aby w naszym hotelu goście byli zadowoleni z usług.
Nie wszystkie problemy naszego obiektu jesteśmy wstanie łatwo zniwelować, np.: wielkość pokoju czy brak parkingu.
Spróbujmy więc wynagrodzić gościom te niedociągnięcia serwując im pyszne, bogate śniadanie. Ważne by nie tylko pamiętać o swoich atutach, ale i nie zapominać o słabych stronach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz