piątek, 4 lutego 2011

Newsletter w hotelarstwie

Każdy z nas dostaje codziennie maile, które zawierają informacje o promocjach czy nowinkach danego portalu czy serwisu. W świetle obowiązującego prawa na otrzymywanie takich elektronicznych listów musimy wyrazić zgodę. Zalety informowania gości o działalności firmy zaczeli także doceniać hotelarze.
Newsletter pozwala skutecznie budować bazę danych potencjalnych klientów firmy, podnosi oglądalność strony www, oraz buduje pozytywny wizerunek hotelu. Ważne jest, aby szanować swoich gości i nie zaśmiecać im skrzynek mailowych zbyt dużą ilością wiadomości, z drugiej strony zbyt rzadkie generowanie informacji może nie przynieść pożądanych efektów. Należy więc rozsądnie korzystać z tego narzędzia marketingowego.
E-biuletyny są głównie domeną serwisów informacyjnych, ale również w branży hotelarskiej mogą być cennym źródłem informacji. O czym można pisać?
 Po pierwsze o aktualnych promocjach, o specjalnych rabatach, o wydarzeniach które mają miejsce w hotelu, o modernizacji, zakupie nowych sprzętów czy zmianie standardów pokoi. Możliwości jest naprawdę dużo, wszystko zależy od kreatywności i zaangażowania pracowników marketingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz