Wyniki na dzień dzisiejszy ( cały czas można brać udział w głosowaniu ) są zaskakujące. Otóż jedynie 40,4 % - A ankietowanych odpowiedziało twierdząco, 34,6% -B podchodzi negatywnie do takiej formy sprzedaży, a 25%- C badanych odpowiedziało "trudno powiedzieć".
Branża hotelarska,obok kosmetycznej i SPA najczęściej oferuje swoje usługi z kilkudziesięcio procentowym rabatem w serwisach typu Groupon. Mimo tego, hotelarze nie są przekonani do tego, czy warto jest inwestować w taką formę reklamy, co pokazują wyniki ankiety. Jestem ciekawa jakie ostatecznie wyniki przedstawi portal www.e-hotelarz.pl, czy zwolennicy sprzedaży - reklamy przez serwisy zakupów grupowych zdobędą przewagę, czy może jednak większość respondentów oceni to negatywnie? Oczywiście poinformuję o tym na łamach hot-elle.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz